Každý člověk je jedinečný a má ostatním ze sebe co nabídnout. Všichni si také vybíráme ve svém životě, co bychom chtěli dělat, čím bychom chtěli být, kde budeme pracovat nebo zda budeme podnikat. Někoho baví ruční práce. šití a vyšívání, někdo se rád stará o zvířata či rostliny, jiný preferuje technické obory a živí se jako instalatér či elektrikář. Mezi námi jsou však i lidé, které baví cestování.
Milují pohyb, rádi obdivují cizí města, odlišné přírodní úkazy, řeky, rybníky, hory, lesy, louky, daleké výhledy i samotný přesun z místa na místo. Kdyby museli pracovat v továrně, a provádět rutinní činnosti např. u pásové výroby, zešíleli by nudou. Patříte-li do této kategorie i vy, což takhle si založit cestovní agenturu nebo cestovní kancelář? Můžete být sami průvodci anebo si můžete průvodce najímat a provádět tuto činnost společně či odděleně.
Cestovní kanceláře potřebují mít zmáknuté SEO
Cestovní kanceláře za socialismu či v období krátce po sametové revoluci, se opíraly pouze o kamenné pobočky, o prostory, kde mohly lidem nabízet zájezdy prostřednictvím katalogů či letáků, případně inzerovaly v médiích. Dnes máme k dispozici Internet, a ten je největším inzerentem, který v mnoha směrech přesahuje mediální zdroje, už jen z toho důvodu, že sám o sobě nikomu nic nevnucuje (jak to častokrát bývá v TV¨, ale lidé si sami aktivně vyhledávají, co chtějí.
Proto je velmi důležité mít dobře ošetření a zpracované SEO (optimalizace) pro Google, neboť Google je dnes nejoblíbenějším vyhledávačem webových zdrojů. SEO online vám zajistí, že budete na předních pozicích, jestliže si lidé vyhledají zájezdy či akce, které zajišťujete ve vašem oboru. Tedy kupříkladu, budete-li se specializovat na české hory a nabízet celoroční či sezonní pobyty právě tam, budete mít úspěch, pokud lidé budou do vyhledávačů zadávat klíčová slova, jako Jeseníky, Krkonoše, Lužické hory, ubytování, přírodní úkazy, rezervace, parky, rozhledny, výhledy panoramata, čistý vzduch atp.